
Een enquête die online wordt uitgevoerd, wordt gebruikt voor onderzoek naar een mening voor een bepaald product of politieke keuze. Aan de hand van dit onderzoek bepalen bedrijven of organisaties of hun product succesvol is, of er behoefte is aan een nieuw product, de impact van een overheidsbeslissing en nog veel meer. Een enquête is een betrouwbaar instrument geworden. De manier waarop het wordt uitgevoerd, is via een online vragenlijst.
Als je deelneemt aan de onderstaande enquêtes, dan krijg je een beloning in geld of in bijvoorbeeld bol.com bonnen. Deelnemen kost niets. Uiteraard, moet je hier serieus mee omgaan, anders wordt je uitgesloten van deelname.
1. GlobalTestMarket is ontworpen om u de kans te geven rechtstreeks tegen betaling te werken voor het beïnvloeden van het wereldwijde marktonderzoek. Samen met topbedrijven van overal ter wereld, kunt u met onze online enquêtes de ontwikkeling van producten en diensten die u dagelijks gebruikt te beïnvloeden.
2. MySurvey is een consumentenpanel dat bestaat uit mensen die vrijwillig meedoen aan marktonderzoek. MySurvey is een website waar panelleden kunnen deelnemen aan online onderzoek, hun informatie kunnen wijzigen en hun MySurvey punten kunnen inwisselen voor verschillende beloningen. MySurvey is eigendom van en onderdeel van het marktonderzoeksbedrijf Lightspeed een bedrijf dat in bijna elk land ter wereld actief is in marktonderzoek.
3. Deel uitmaken van OpinieLand levert je geld op, en geeft je invloed op de toekomst. Doe mee door online marktonderzoekenquêtes in te vullen: je mening heeft impact op de ontwikkeling van nieuwe producten en diensten, omdat bedrijven en organisaties vertrouwen op jouw feedback. Dit is je kans om een verschil te maken, simpelweg door je mening te delen in vragenlijsten waarmee je zelf ook geld verdient!
4. Toluna is een online gemeenschap die het belangrijk vindt dat jouw stem wordt gehoord! Laat ’s werelds grootste aanbieder van producten en diensten weten wat jij van ze vindt en verdien beloningen door deel te nemen aan enquêtes. Jouw mening heeft een directe impact op bedrijven en hoe zij hun producten en diensten uitbrengen en promoten aan consumenten zoals jij.
5. PanelClix is een bedrijf gespecialiseerd in het bouwen van panels en het laten invullen van online enquêtes. Dit doet PanelClix in opdracht van gerenommeerde marktonderzoekbureaus, universiteiten en overheid. Meer informatie is te vinden op www.panelclix.nl.
PanelClix is zelfstandig en gescheiden bedrijfsactiviteit van iFlavours B.V., welke in december 1999 is opgericht. Sinds 1999 zijn we actief in het beheren en bouwen van een internationaal panel. PanelClix is lid van de Marktonderzoekassociatie (MOA) in Nederland en Esomar, de Europese overkoepelende organisatie van marktonderzoekbureaus. PanelClix volgt alle gedragsregels zoals die zijn opgesteld door Esomar. Verder handelt PanelClix naar de gedragscode die is opgesteld door de MOA, Vereniging voor Statistiek en Onderzoek (VSO) en de Vereniging voor Beleidsonderzoek (VBO).
6. Ipsos is een wereldwijd marktonderzoeksbureau dat op basis van onderzoeken een frisse kijk biedt op hedendaagse aangelegenheden en trends. Ipsos, eigendom van en beheerd door onderzoeksspecialisten, voert meer dan 70 miljoen onderzoeken per jaar en verleent diensten aan meer dan 5.000 klanten in meer dan 100 landen.
7. Voor ieder wat wils! Als deelnemer aan het GfK Panel doet u in de basis mee aan onze Enquêtes. Wanneer u het leuk vindt kunt u ook deelnemen aan andere onderzoeken van GfK, dit kan variëren van het scannen van uw dagelijkse boodschappen tot het installeren van een app om uw internetgebruik te meten. Voor de meeste van deze onderzoeken wordt u door ons uitgenodigd, omdat wij vaak op zoek zijn naar een representatieve afspiegeling van Nederland. Door deel te nemen aan onze onderzoeken spaart u punten die u kunt inwisselen in onze cadeaushop.
8. Als je een mening hebt die gehoord moet worden. SAMSAM luistert graag naar wat jij te vertellen hebt. Zo helpen we samen organisaties, hun producten en de overheid verder. Geef je mening en blijf op de hoogte wat ermee gebeurt.
9. Middels het Vava lifestyle-onderzoek brengen we de levensstijl van Nederlandse huishoudens in kaart. Na je deelname maak je automatisch kans op het winnen van één jaar gratis boodschappen t.w.v. €3.000,
10. MOBROG wordt verzorgd door marktonderzoeksinstituut SPLENDID RESEARCH GmbH uit Duitsland. Zij voeren wereldwijde enquêtes uit via het internet en via onze app voor Smartphones.
Ik heb een paar euro verdient met enquêtes invullen. Als ze door hebben dat je enkel maar iets invult om te verdienen, dan stopt het aanbod. Een paar euro per jaar kan je ermee verdienen, maar dan houdt het op. Ik ben nu een mistery shopper en dit is nog leuk ook. Kun je hierover geen artikel schrijven?
Wij kunnen hierover een artikel schrijven. Ik heb je email niet, stuur mij maar een email.