Het schrijven van artikelen om websiteverkeer te genereren is een geweldig idee. Een belangrijke sleutel die ervoor zorgt dat het werkt, is efficiëntie.
Schrijven van artikelen
Toen ik leerde over het schrijven van artikelen als een manier om websiteverkeer te genereren, was ik geïntrigeerd. Helaas kostte het me enkele uren om dat eerste artikel voor mijn voetbalsite te schrijven. Ik vond het nog steeds een leuk idee, maar het leek me veel werk voor de resultaten. Er moest een betere manier zijn.
Tegenwoordig schrijf ik vaak een nieuw artikel in minder dan dertig minuten. Dit betekent zes keer zoveel output in dezelfde tijd, wat zes keer zoveel verkeer betekent, wat resulteert in zes keer zoveel geld dat voor dezelfde inspanning is verdiend. Het lijkt nu zeer de moeite waard.
Schrijfefficiëntie
Eerst heb ik kortere artikelen leren schrijven. De aandacht spanne online is kort en u wilt de lezer tot het einde laten lezen – waar de link naar uw site of product is. Dit is de belangrijkste reden om het kort te houden. Dit betekent natuurlijk ook minder tijd om te schrijven.
Ik leerde al snel om de essentiële informatie snel te identificeren. In feite komen artikelen zoals internet marketing meteen ter zake en zijn ze in feite een lijst met een snelle uitleg van elk item. Ze zijn gemakkelijk snel te schrijven en populair bij lezers.
De volgende belangrijke les die ik leerde, was om een lijst met artikelmappen bij te houden in een bestand op de computer. Ik kopieer en plak een adres in de browser voor snelle toegang tot een van de twintig mappen op mijn lijst. De adressen gaan rechtstreeks naar de indieningspagina of de inlogpagina. Links in uw lijst met “favorieten” zouden ook goed werken.
Snelheid
Snelheid is het resultaat, wat betekent dat er meer geld is voor de bestede tijd. Om het echt efficiënt te maken, moet je een systeem hebben. Dit betekend dat je gestructureerd moet gaan werken.